کلی کار روی سرم ریخته جوری که دارم به هیچ کدوم نمی‌رسم!

باید یه برنامه‌ریزی حسابی و طولانی مدت(در حد چند سال نزدیک آینده) انجام بدم و بهشون متعهدانه عمل کنم.

برنامۀ فعلی پاسخگو نیست و انعطاف کافی رو نداره، همچنین منابع اطلاعاتی بهتری نیاز دارم

 نیاز به هوشمندی و دقت بیشتریه تا تایمم هدر ندره 

کار کردن در کنار کلی برنامه برای درس و یادگیری سخته واقعا. انرژی بدنیم رو میگیره. اونم توی این هوای گرم.

واقعا نیاز به برنامه دارم چون استرس و احساس بدی که ته دلمه داره به چندین تکه تقسیمم می‌کنه.

بخش زیادی از امروز رو میذارم برای برنامه ریزی و جمع آوری چیزهایی که می‌خوام و دور ریختن چیزهایی که لازم ندارم.

ذهنم نیاز به نظم داره. به مرتب شدن(کاش لااقل یه دکمۀ Sort & Filter داشتیم)

خیله خب. استرس بسه. من برم که انجامش بدم.

وقتِ یه برنامۀ خوبه!

باید واسه اینجا هم حتما وقت بذارم( گاهی وقتا به خاطر مشغلۀ زیاد ازش یادم میره .. ولی خودمونیم جای دوست داشتنیه، خودم خیلی دوستش دارم جدی D: ) 

- احساس می‌کنم عمیقا به تفریح نیازمندم.

بای بای. با برنامه برمی‌گردم.